Söndagens lugn och humornivå

Jaha, då var det dags för en kort text om livet igen då som undantag för Nyheter och fotbollsallsvenskan och allt annat skojsigt. Om söndagen som varit nu finns inte mycket att skriva om faktsikt.. Det har varit en lugn och trivsam söndag förutom det att man känner sig lite depp på att påsklovet är slut.

Men men, morgonen började i alla fall med frukost som de allra flesta mornar och som säkert för de allra flesta personer.. Till frukosten och även efter frukosten såg man på filmen Flash of Genius, en riktigt bra film som jag kan rekomendera. Jag tyckte den var väldigt bra precis som Phone Boothe på TV4 igår kväll.

Tänk vad minnet sviktar ändå när man inte kommer ihåg vad man gjorde efter filmen. Men när jag tänkte efter så blev det väll ändå en del Fifa09 matcher om jag inte minns fel och det med bra resultat. De matcher som spelades totalt sett under hela denna söndagen ger ett positivt utfall på antalet vinster, det är en sak som är säkert i alla fall.

Efter middagen som bestod av Stuvade makaroner & köttbullar så tog man sig en titt på Kajaken igen för att finjustera spänningen till rodret men så upptäcker man att limmet som man hade limmat en grej på pedalerna med var totalt floppeliploppat och alltså inte hade torkat. Så det var ju bara att försöka limma med detta floppeliplopp limmet en gång till så får vi se om det fastnade ordentligt senare.

Kvällen bjöd inte på så mycket mer än Wipeout och senare då också Söndagsparty. Något plugg till Ellära provet blev det ju tyvärr inte, trots att det faktiskt är något som jag och typ 3 till ska göra imorgon. Hur som helst, nog pratat om det skitprovet. Söndagsparty var ett mycket bra och sevärt program tyckte jag. Precis som nyhetsmorgon fast jämt en aningens roligare bara! Ja, är ett program som jag kommer följa helt klart.

Efter att Söndagsparty var slut så blev det att kolla färdigt/slutet på Van Veetern - Svalan, katten och den förbannade jävla långa filmtiteln.  Ja, man har ju sett filmen tidigare så det var väll inga konstigheter med det... Nu sitter jag här och skriver detta inlägg och om en liten stund bär det av till soffan en stund till innan det är dags att införskaffa sig lite sömn på nytt. Imorgon återkommer jag med flera inlägg och vi får väll se vad som väntas då.

Hare trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0