Skinande Blött i Ögonen Idag

OBS! Gammalt inlägg av mig för att fylla ut bloggen lite. (från feb25 -09)
Skinande
Ja, i mina ögon var det skinande blött idag. Skinande för Anna Olsson & Lina Andersson & Blött för Emil Jönsson & Mats Larsson. Även om det inte blev som på bilden ovan för Anna Olsson & Lina Andersson så fick dom en silvermedalj om sin hals. Medan Emil Jönsson & Mats Larsson inte lyckades alls att få medaljen.

Jag snackar alltså om stafetten. Där varje åkare kör 3 varv var. Där Anna Olsson & Lina Andersson lyckas bra. Lina visar storform och Anna Olsson visar att hon är sliten men kör taktisk. Ungefär på samma sätt gick det till på Herr sidan de första varven, Mats Larsson kör taktisk eftersom han var trött och Emil visa form. Men sista varvet underpresterar verkligen Emil och det räcker inte upp till pallen.

En summering utav denna tävling då. Jag förväntade mig inte 2 givna medaljer, även om det fanns stor chans. Jag förväntade mig en given medalj för Emil och Mats, men en osöker för Anna och Lina. Men där ser man att man har fel ibland och det är roligt det också ibland. Kort och gott ett G+ till svenskarna i dagens tävling. Hela VM sett så tycker ja att Sverige har lyckats helt OK ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0