Onsdag & Torsdag - Dagarna i sig

Dags för ett nytt inlägg om livet då som undantag från de Allsvenska inläggen.

Onsdagen var en trevlig och soft dag. Frukost, buss, skola (2 lektioner) sedan var dom slut och man blev hämtad av sin snälla far för att sedan åka hem. När man väl var hemma blev det Kyckling & Ris till lunch istället för Halvfabrikat Falukorv & makaroner som det var i skolan.

Vid två åkte farsan iväg till jobbet som vanligt och Onsdagen blev för mig en rätt tråkig kväll fast ändå på något sätt skön. Satt och chillade vid datorn och spelade lite spel så som det nya Demigod och Warcraft 3 som jag inte gjort sen slutet på Januari eller något sådant, spelat spel de vill säga.

Strax efter så kom Linus hit en sväng och det blev ett par fifa matcher innan det var dags att ta sig till sängen och ta sig lite sömn :)

Torsdagen, var en betydligt roligare kväll. Linus kom hit vid halv 6 ungefär och stannade till strax efter 21. Under den tiden hann vi med att göra rätt mycket ändå. Se lite Superettan, spela en hel del Fifa matcher, Lite pipa och så hanns det även laga lite mat till Linus som var hungrig. Tack vare att klockan bara var 21 när han gick hann jag även med att chilla lite och ska nu lägga mig tidigt för att få lite extra sömn inför Elektronik provet imorgon. Så ja, så mycket mer att säga om just denna Torsdag finns nog inte.

Hare trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0