Långa lördagens händelser

Lördagen har varit lång trots det inte varit så mycket händelser. Jag vaknade runt 8 och fixade mig frukost och så vidare och till frukosten skrev jag mitt inlägg om The Pirate Bay domen vilket jag blev nöjd med. Kändes som man fick ut sig det som skulle sägas om det hela och nu sitter jag här och ser på TV4's kvällsfilm eller vad ska man kalla det?

Dagen i sig var som jag sa rätt så lång trots korta händelser. Vid halv elva ungefär på förmiddagen kom Claes (halvfarsan) och hämta mig eftersom att jag hade lovat han att hjälpa till att dela ut lite reklam. Inte vanlig stadsreklam utan glesbygdsutdelare så det tar sin tid, typ 4-5 timmar ungefär. Beroende på om man gör några stopp och så vidare. Men det var roligt och man fick ju givetvis en hel del diskuterat.

Efter att reklamen var färdig följde jag med Claes hem ett tag och hälsade på djuren och åt lite kycklingspett & fiskgratäng. Vi fick även två parti Yatzy spelat och jag vann den ena och han den andra, alltså ett resultat som var rättvist kan man säga.

Efter Yatzy så fick man skjuts hem och det blev att göra lite pill på Kajaken, så som att skruva dit de nya pedalerna och så vidare. Sen kom man in och det var snart dags att se Robinson 2009. Jag tyckte att det var lite tråkigt att Valpen (Erik Rydberg) fick lämna Robinson eftersom jag höll han lite som en favorit sedan starten. Men jag håller helt och hållet med om att det var rätt person att lämna Robinson om man ser till svagheten.

Nu sitter jag här och skriver i reklampausen till TV4's kvällsfilm som sagt och jag ska se färdigt filmen men sen blir det sängen och få sig lite sömn. Imorgon ska jag försöka städa om jag får tid till det. Jag måste också plugga en aningen inför Ellära provet som jag ska göra på måndag.

Nu har jag inte så mycket mer att säga vad som har hänt mig denna Lördagen och kan bara önska er en trevlig lördagskväll!

Hare trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0