Kanske dags att börja igen?

Ja, kanske det är dags att börja skriva i denna blogg igen? Vad som från början var en idé som jag tog seriöst blev helt plötsligt något som avtonade direkt. Men jag känner redan nu att jag ändå på något vis vill fortsätta med bloggande kring framförallt nyheter och sport diskussioner.

Som ni säkert redan förstått så ska jag försöka ge bloggandet en ny chans. Det ni också förmodligen märkt är att jag nu kommer använda mig av blogg.se istället för blogspot.com. Ett av de nya heta ämnena som kommer tillkomma blir såklart Fotbolls Allsvenskan som nu har kommit igång på allvar. Eftersom att jag själv är mycket intresserad av fotboll och Allsvenskan så kommer jag försöka hålla igång skrivandet kring detta.

Några andra heta ämnen vet jag inte just nu men förhoppningsvis ska man väll kunna komma på några med tiden. Hoppas på att ni kommer vilja följa bloggen i framtiden och njuta av lite texter även om dom inte är så välskrivna som de skulle vara av en riktig skribent.

Hare trevligt!

PS. De gamla inläggen som jag lagt in för att fylla ut bloggen är alltså från den gamla bloggen på blogspot.com .DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0