Dags för lite sömn

Ja, fredag kväll eller ska vi kanske säga Lördag tidig tidig morgon. Spelar ingen roll vad vi kallar det för det är nu dags för lite sömn för mina ögon. Efter att ha fixat i ordning och fyllt upp bloggen med lite gamla inlägg och några nya så har vi nu fått den rullande igen och kan nu ta en paus.

Men jag återkommer redan imorgon bitti tillsammans med Thé muggen då jag ska ta mig an och skriva en liten text gällande domen mot The Pirate Bay. Jag ska också dela med mig av 2 fina argument samt ett mail som skickades iväg till Antipiratbyrån. Rädd för att även det inlägget kan bli rätt så långt. Men det får vi se då!

Men senare under dagen ska ni inte behöva dras med mig något mer för då ska jag iväg och hjälpa Claes. Så blir borta under dagen och finns alltså tillgänglig på morgonen och på kvällen.

Hörs
Hare trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0