Alfie Patten pappa vid 13 års Ålder

Gammalt Inlägg av mig för att fylla upp bloggen litegrann. (från 21feb -09)

Alfie boy


Nog för att denna nyhet börjar bli rätt så gammal nu. Men jag tycker att den förtjänar en plats på grund av att min blogg ändå är nyskapad. Alltså, Alfie Patten blev pappa vid 13års ålder med sin flickvän Chantelle Steadman som också hon var i unga åldern 15år.

Jag tycker det är en väldigt rolig nyhet måste jag säga. Jag har alltid gillat sådana här lite originella nyheter och det är nog många sådana som ni kommer att kunna läsa och diskutera om i min blogg.

Så, nog snack om varför jag tar med denna nyhet och vi går över till nyhets snacket istället.

Ni vet om uttrycket "En bild säger mer än 1000 ord". Man kan verkligen säga att det inte stämmer in på deras familjebild. Eftersom att han ser ut som 8år och hon ser ut som att vara över 20 år. Så låt inte era ögon luras av bilden och låt istället texten tala sitt klarspråk.

Kort och gott så har jag inte mycket mer att säga. Det jag ville få sagt var helt enkelt att jag tycker det är en otrolig komisk och rolig nyhet och hoppas att ja kunde dela med mig utav det skratt som jag har haft till nykomna läsare och folk som inte hört om denna nyhet!

Till sist en sista tillägnad gratulation till Alfie Patten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0